Рекламні листівки - основний продукт, використовуваний в маркетингу. Залежно від формату, типу паперу, графічного дизайну, це може бути разова інформація, що надається на вулиці, або елегантна папка з пропозицією компанії для ключових клієнтів. Це пов'язано з тим, що листівка може бути формату A6 на тонкому папері вагою 130 г, а також на жорсткому папері вагою 300 г (крейдяний або флеш-крейда) в форматі A3, складеному навпіл до формату A4.

Роздруківка листівок

Щоб замовити листівки, виберіть відповідні параметри і відправте свій проект. Інформацію про підготовку проекту до друку і макет стандартних листівок ви можете знайти на сторінках окремих продуктів компанії «КопіБум». А друк флаєрів буде виконаний швидко та якісно.

Залежно від тиражу листівок виготовлення здійснюється по цифровій або офсетній технології.

Обидві технології друку в даний час забезпечують дуже високу якість. Різницю можна побачити лише в проектах, що складаються з суцільних сірих елементів.

Цифровий друк чи офсет?

Виберіть цифровий друк, якщо:

  • друкуєте невеликі тиражі;
  • хочете швидку доставку;
  • потрібна персоналізація;
  • потрібні листівки нестандартного розміру.

Виберіть офсетний друк, якщо:

  • друкуєте велику кількість однакового дизайну;
  • хочете низьку ціну за штуку (навіть якщо вибираєте двосторонній друк);
  • не потрібна персоналізація або додаткові доопрацювання.

Сучасні поліграфічні компанії друкують односторонні і двосторонні листівки.

Можливі різні способи їх складання, а також комбінування різних видів обробки. Складання доступно для роздруківок в різних форматах.

Від чого залежить час і вартість друку листівок?

Ціни і терміни доставки залежать від:

  • кількості штук;
  • кількості проектів;
  • обраної технології друку;
  • розміру (формату);
  • типу паперу (найпопулярніший і найдешевший - 130 г);
  • обробки (перфорація, персоналізація ...);
  • додаткових послуг (наприклад, розробка логотипу компанії).

Час друку завжди відраховується від остаточного затвердження графічного дизайну і оплати замовлення.

Застосування листівок

Фірма може виконувати великі і дрібні замовлення для бізнесу і індивідуальних клієнтів, неурядових організацій та органів державного управління.

Листівка може мати різні застосування:

  • брошури компанії;
  • актуальна пропозиція для клієнта;
  • запрошення;
  • вкладки меню;
  • партійні програми;
  • керівництво для користувача;
  • квитки;
  • купони;
  • рекламна вкладка для книг;
  • листівки.