Мільйон за ідею, відеоролик за ніч чи вечірки нон-стоп. Як влаштована робота креативної індустрії та чи всі міфи є вигадкою – не дізнаєшся з рекламної паузи між серіалами. Розкажемо, як побудована робота в рекламному агентстві, скільки людей працює та в яких умовах народжуються ідеї Канських левів.

МІФ №1

Очікування: шампанське на сніданок та віскі на мозкових штурмах

Реальність: веганство та правильне харчування

Раніше вважалося, що креативне агентство – це коктейль з вечірок, легких наркотиків та перерв на написання геніальних ідей. Міф підтримував відомий серіал MadMan, про рекламників з США початку 20-го сторіччя. Там всі ходили з цигарками та келихом віскі, вигадували ідеї, що народжували сучасних брендів-гігантів, та нікуди не поспішали.

Сьогодні креатори зазвичай п’ють каву на рослинному молоці, їдять боули, замовляють піццу 4 сири та займаються йогою. Креативне агентство гуртує навколо себе переважно молодих фахівців, для яких важливий здоровий спосіб життя. Тож в сучасному офісі рекламістів завжди будуть фрукти, вода, зволожувач повітря та душ, на випадок, якщо співробітники приїздять на роботу на велосипедах. Для креативу тепер потртібне не віскі, а досвід, помножений на гнучкість мислення.

МІФ №2

Очікування: творчий безлад та зірвані дедлайни

Реальність: структурована робота та кваліфікований акаунт-сервіс

Корпоративна культура у творчій сфері має свої відмінності, проте злагоджена робота всіх підрозділів – головна умова існування агенції. Висока конкуренція, великі ризики та суми в чеках змушують креативне агентство викладатися на 100% для утримання клієнта. Акаунт-відділ по кількості часто перевищує творчий підрозділ, адже деякі власники воліють брати частину креативних завдань на аутсорс.

Фрилансер може зірвати дедлайн та не відповідати на дзвінки, а креативне агентство завжди дотримується домовленостей, бо отримує за це процент від загальної суми і задоволених майбутніх клієнтів знов і знов.

МІФ №3

Очікування: Ідея на мільйон за скромний бюджет

Реальність: Ідея, яка варта своїх грошей

Креативне агентство – це рівень, коли в продукт інвестуються великі кошти і потрібен результат. Не просто відпрацювання маркетингового бюджету, а досягнення реальних цілей завдяки креативній ідеї. Її вартість, звичайно, буде коливатись від досвіду та масштабності креативного агентства. В такому разі, гіганти ринку обирають гігантів рекламного ринку, а середній та малий бізнес звертається до невеликих агенцій.

Рішення для кожного бізнесу буде своє, тож і ціна за ідею буде відрізнятись. Проте, оптимізувати бюджет можна за рахунок замовлення повного циклу робіт – таке креативне агентство розробляє і стратегію просування, і ідею, і реалізацію, включаючи зйомки на власному продакшені.

Щоб обрати надійне та сильне в своїй сфері креативне агентство, зачЕкайте його за такими показниками:

Чек-ліст для вибору професійного рекламного агентства: що має обов’язково бути

  1. Сайт з портфоліо робіт
  2. Телефон з живою людиною, а не з автовідповідачем
  3. Відповідь на ваше звернення протягом одного дня
  4. Професійно оформлений бриф
  5. Особистий менеджер вашого проекту
  6. Адекватні терміни реалізації, без обіцянок зробити все за ніч
  7. Погодинна тарифікація роботи фахівців в кошторисі
  8. Мінімум три ідеї креативів на вибір

Шукайте своє по духу креативне агентство та нехай творчість допомагає бізнесу зростати.