Враховуючи складну ситуацію в Україні, багато людей зацікавлені в пошуку додаткового заробітку. Особливо, це стосується сфери онлайн. В умовах повного або часткового блек-ауту, українці не мають можливості працювати повний робочий день через відсутність світла, тепла та води. У цій статті ми розглянемо приклади вакансій, що дозволяють працювати дистанційно та у будь-який час.

Згідно з даними статистики Google, пошуковий запит «робота онлайн» набирає великої популярності серед мешканців України. На ринку праці представлено багато різних вакансій, за умовами яких є можливість працювати дистанційно. Серед них можна знайти вакансії як для досвідчених спеціалістів, так і для новачків та студентів.

Щоб знайти найбільш привабливу пропозицію роботи онлайн, зверніть увагу на деякі основні критерії за якими вони відрізняються одна від одної:

  • тип зайнятості (повна, неповна, часткова або ефективна);
  • рівень вашої кваліфікації (ваш досвід на подібній посаді);
  • рівень заробітної платні.

Також, зверніть увагу на те, як саме виглядає та з чого складається ваше резюме, яке ви надсилаєте роботодавцю.

Особливо, це стосується того, як заповнений особистий профіль вашого резюме.

Особистий профіль — просто кажучи, це вступна частина вашого резюме, в якій має бути інформація про вас як про людину перш за все.

Також, у цьому розділі резюме, ваш майбутній роботодавець має зрозуміти яка саме ви людина, які маєте ключові характеристики вашого типу, якого ви характеру людина та досягнення які ви маєте або якими захоплюєтеся.

Тож, розгляньмо вакансії часткової зайнятості, що можуть бути корисними для вас у цей нелегкий час.

Support-спеціаліст

Хто такий «Support-спеціаліст»? - по суті, це фахівець що допомагає у розв’язанні якихось проблем, які можуть виникати у користувачів сайту, або, наприклад мобільного додатку.

З такими спеціалістами ви напевно могли раніше стикатися, коли, наприклад, хотіли щось замовити, але при цьому щось не коректно працювало або відображалось. Такі спеціалісти, зазвичай, допомагають владнати різного роду проблеми в форматі чату або телефонному режимі.

Онлайн-маркетолог

Це фахівець, що займається просуванням товарів, послуг або брендів за допомогою інструментів діджитал маркетингу. До основних інструментів діджитал маркетингу відносяться:

  • пошукове просування (SEO - Search Engine Optimization);
  • SMM - Social Media Marketing (просування за допомогою соціальних мереж);
  • PPC - Pay Per Click (просування за допомогою інструменту платного пошуку Google);
  • PR - Public Relations (зв’язки з громадськістю).

Звичайно, володіючи цими інструментами, на цьому не закінчується професійна діяльність онлайн-маркетолога. Детальніше ознайомитись із цією спеціальністю можна на сайті Державного Університету Телекомунікацій https://dut.edu.ua/ua/news-1-572-5917-profesiya-maybutnogo-yak-stati-internet-marketologom

Графічний дизайнер

За даними Wikipedia, графічний дизайнер — це спеціаліст що створює графіку, ілюстрування, інтерфейси або вебдизайн для подальшого використання та розміщення у мережі інтернет.

Основною задачею дизайнера є те, щоб представляти інформацію в простому, стильному, та зрозумілому для користувачів форматах.

Фотограф

Фотограф — це фахівець що зберігає та фіксує моменти у вигляді світлин за допомогою цифрового знімка або плівки. При роботі над створенням світлин, фотограф може співпрацювати одразу ж з декількома різними спеціалістами: візажистом, моделлю, декоратором, модельєром та іншими фахівцями, що може впливати на кінцевий результат цифрового знімка або плівки.

Стиліст одягу

Стиліст одягу — це фахівець який розробляє індивідуальний стиль людини та створює її загальний образ. Одною з головних задач стиліста є те, щоб максимально підкреслити поєднання зовнішності людини і її характер для створення образу.