Теми штучного інтелекту та машинного навчання довгі роки хвилюють вчених, дослідження у цій галузі не припиняються. Донедавна це були лише експерименти, які не мають під собою практичного фундаменту. Пильну увагу на н таке питання, як розробка чат ботів, звернули з розвитком месенджерів:

  1. WhatsApp;
  2. Telegram;
  3. Viber.

Це чудові майданчики для віртуальних помічників. Тоді найбільші компанії розпочали розробку власних проектів. Apple випустила Siri в 2010 році, потім з'явилася Amazon Alexa, а потім Яндекс представив світу Алісу.

Чат боти у бізнесі

Бізнес не міг дозволити собі не «вчепитися» в ефективну новинку, адже поява чат-ботів сприяла усуненню великої кількості рутинних процесів. Боти впроваджені всюди: на інтернет-сайти та в соцмережі, більше не викликає подив спілкування з такими по телефону. Звичайно, головною перевагою чат-ботів є можливість автоматизації, але вона не єдина.

Як функціонує чат-бот і що це таке

Чат-бот – це комп'ютерна програма, в основу якої закладена природна мова, щоб користувач міг спілкуватися з електронним пристроєм як із справжньою людиною. Робот розпізнає письмову або усну мову користувача і видає відповідну за змістом відповідь. Існує два типи ботів:

  • Чат-боти, що функціонують на основі правил (їх також називають обмеженими або стандартними).
  • Чат-боти на основі ІІ (самонавчені або розумні).

Стандартні чат-боти спілкуються з клієнтом за ключовими словами у запиті. Передбачити всі варіанти слів та словосполучень, які людина може використовувати в мові, звертаючись до боту, буває неможливо. Тому такі роботи часто надають споживачеві список ключових фраз, з якого потрібно вибрати найбільш відповідну репліку.

Переваги чат ботів

Здається, що розумні чат-боти багато разів перевершують тих, що працюють на основі правил, а тому вибір очевидний. Але не варто поспішати. Перш ніж впровадити чат-боти у свою діяльність, чітко опишіть спектр функцій, які він має виконувати. З деякими процесами стандартний робот впорається анітрохи не гірше, ніж «просунутий». Варто згадати, що ІІ-ботів доцільно використовувати у великих компаніях, де накопичений великий масив інформації, щоб досить швидко навчити нейромережу. Як віртуальні помічники допомагають бізнесу Інтернет-ритейлери, страхові та банківські компанії, державні структури та ЗМІ – все впроваджують чат-боти. Якщо ви приймете вірне рішення замовити такого помічника для свого бізнесу, то вам варто перейти за посиланням на сайт компанії EMSIDER, яка професійно займається розробкою надійних та ефективних чат ботів.