Розміщення інформації на рекламних носіях великого розміру, йдеться про білборди, має певні переваги та недоліки. Розуміючи їх, можна організувати ефективну рекламну кампанію. Не має значення, який майданчик буде обраний для розміщення інформації, в кожному випадку треба:

  1. Дослідити конкретний сегмент ринку.
  2. Аналізувати позиції конкурентів.
  3. Вивчити купівельну спроможність потенційного споживача товару, що просувається, або послуги.
  4. Порівняти обсяг продажу до і після розміщення зовнішньої реклами.

Більшість експертів сходяться на думці, що білборди є одним із найвиграшніших майданчиків для розміщення реклами. ВРеклама на білбордах від веукраїнського баингового агентства “Two Steps Outdoor не заважає огляду, а лише притягую до себе цікаві погляди перехожих та автомобілістів.

Базові переваги та недоліки

Розмістивши рекламу на білборді, можна ефективно вплинути на сприйняття людей. Якщо розглядати основні плюси даного майданчика, то варто виділити такі фактори:

  • великі розміри, за рахунок яких інформація видно здалеку;
  • ненав'язливість, яка дозволяє покупцеві самостійно ухвалити рішення;
  • вибір місця дозволяє розмістити інформацію в безпосередній близькості з рекламованим об'єктом;
  • Білборди Київ ціна на які доступна можуть використовуватись одночасно на кількох рекламних майданчиках.

Є й недоліки, серед яких варто виділити такі:

  1. Необхідність тривалого розміщення інформації - не менше 1 місяця, а це завжди витрати на оренду.
  2. Обмежений термін служби, тому плакат треба періодично міняти.
  3. Від вибору місця залежить ефективність зовнішньої реклами, тому важливо знайти потрібний варіант.

Яким фірмам корисна реклама на білборді?

Рекламні щити дозволяють ефективно розмістити рекламу компаніям, які займаються продажем корисних товарів та послуг для населення. Це можуть бути великі мережі клінік чи магазинів, мережеві ресторани, автосалони тощо. Не варто використовувати великі рекламні майданчики фірмам із незначним оборотом. Завжди треба оцінювати всі «за» та «проти».

При виборі білборда як рекламний носій завжди треба приділяти увагу наступним аспектам:

  1. Дизайн макет.
  2. Місце розміщення.

Оренда білбордів ефективна лише за тривалому розміщення, тому економити на друку та послуг рекламного агентства не варто, оскільки розміщена інформація безпосередньо впливає імідж всієї компанії.