STATUS QUO

ВНУТРІШНЯ SEO ОПТИМІЗАЦІЯ

ВНУТРІШНЯ SEO ОПТИМІЗАЦІЯ

  • SEO просування - цекомплекс заходів направленних на поліпшення показників сигналів пошукових машин ранжирування. СЕО просування бува внутрішнім та зовнішнім. Внутрішнє стосується вашого сервера, коду сайту, структури сайту, тексти, зображення. Зовнішня оптимізація - це все що відбувається за межами вашого ресурсу - зворотні посилання, гостьові пости, репости, лайки, followers та інше. Усі ці зусилля підвищують ранжування та пошукову видачу.
  • SEO оптимізація -це в першу чергу процес, нескінченний і довгий, спрямований на і зміна коду сайту, його змісту і зовнішньої реакції. Наслідкомоптимізації є реакція алгоритмів пошукових систем на ваш ресурс. Розшифровка SEO - Search Engine Optimization

Звичайно це формулювання абстрактна, але за кожним словом стоїть величезний обсяг робіт спрямованний на оптимізацію та підняття вашого ресурсу у результатах пошуку. SEO оптимізація ціна залежить від обсягу робіт які ви бажаете провести, нижче по тексту будуть приблизні ціни на послуги seo оптимізації. Iснують різні алгоритми за якими Google ранжує сайти. Торкнемось двох докладніш та одного дуже коротко.

DESCRIPTION, TITLE

✍ Description, Title - це саме те, як виглядає ваш сайт в результатах пошуку. Наскільки ви виграєте бій за увагу користувача. Додайте смайли, помітну назву, щоб користувач забажав натиснути саме на ваш сайт. На малюнку 1 приклад якісного написання цих розділів.

Description, Title

H-1, ЗАГОЛОВКИ НА СТОРІНЦІ

⭐ H-1 найбільший заголовок. Заголовки H1, H2-H6 - переконайтеся в їх наявності, адже першим що робить робот на сторінці він вичитує заголовки. Перевірте щоб H1-заголовок першого рівня, у Вас на сторінці, був один і не як не біліше. Необхідно щоб цей заголовок був на початку сторінки. Правильно прописані заголовки здатні підняти сторінку в Топ-10. Враховуйте, що заголовок H1 повинен відрізнятися від title. Звичайно багато seo фахівців зменшують обсяг робіт SEO оптимізація та зазвичай додають до title назву компанії чи бренду (H1 = title + marketingI3). Саме цим вони позбавляють пошукового робота додаткової інформації про сторінку. Тема може містити одне ключове слово. Розмір заголовка повинен бути як і title до 50-60 символів. Дотримуйтесь такої ієрархії в вашими заголовками

  • •H1
  • ••H2
  • •••H3-H6

Все це можливо організувати ще на рівні формування контенту, у Word або Google DOCX. Приклад на малюнку. ЗАГОЛОВКИ НА СТОРІНЦІ