Мільйон за ідею, відеоролик за ніч чи вечірки нон-стоп. Як влаштована робота креативної індустрії та чи всі міфи є вигадкою – не дізнаєшся з рекламної паузи між серіалами. Розкажемо, як побудована робота в рекламному агентстві, скільки людей працює та в яких умовах народжуються ідеї Канських левів.
МІФ №1
Очікування: шампанське на сніданок та віскі на мозкових штурмах
Реальність: веганство та правильне харчування
Раніше вважалося, що креативне агентство – це коктейль з вечірок, легких наркотиків та перерв на написання геніальних ідей. Міф підтримував відомий серіал MadMan, про рекламників з США початку 20-го сторіччя. Там всі ходили з цигарками та келихом віскі, вигадували ідеї, що народжували сучасних брендів-гігантів, та нікуди не поспішали.
Сьогодні креатори зазвичай п’ють каву на рослинному молоці, їдять боули, замовляють піццу 4 сири та займаються йогою. Креативне агентство гуртує навколо себе переважно молодих фахівців, для яких важливий здоровий спосіб життя. Тож в сучасному офісі рекламістів завжди будуть фрукти, вода, зволожувач повітря та душ, на випадок, якщо співробітники приїздять на роботу на велосипедах. Для креативу тепер потртібне не віскі, а досвід, помножений на гнучкість мислення.
МІФ №2
Очікування: творчий безлад та зірвані дедлайни
Реальність: структурована робота та кваліфікований акаунт-сервіс
Корпоративна культура у творчій сфері має свої відмінності, проте злагоджена робота всіх підрозділів – головна умова існування агенції. Висока конкуренція, великі ризики та суми в чеках змушують креативне агентство викладатися на 100% для утримання клієнта. Акаунт-відділ по кількості часто перевищує творчий підрозділ, адже деякі власники воліють брати частину креативних завдань на аутсорс.
Фрилансер може зірвати дедлайн та не відповідати на дзвінки, а креативне агентство завжди дотримується домовленостей, бо отримує за це процент від загальної суми і задоволених майбутніх клієнтів знов і знов.
МІФ №3
Очікування: Ідея на мільйон за скромний бюджет
Реальність: Ідея, яка варта своїх грошей
Креативне агентство – це рівень, коли в продукт інвестуються великі кошти і потрібен результат. Не просто відпрацювання маркетингового бюджету, а досягнення реальних цілей завдяки креативній ідеї. Її вартість, звичайно, буде коливатись від досвіду та масштабності креативного агентства. В такому разі, гіганти ринку обирають гігантів рекламного ринку, а середній та малий бізнес звертається до невеликих агенцій.
Рішення для кожного бізнесу буде своє, тож і ціна за ідею буде відрізнятись. Проте, оптимізувати бюджет можна за рахунок замовлення повного циклу робіт – таке креативне агентство розробляє і стратегію просування, і ідею, і реалізацію, включаючи зйомки на власному продакшені.
Щоб обрати надійне та сильне в своїй сфері креативне агентство, зачЕкайте його за такими показниками:
Чек-ліст для вибору професійного рекламного агентства: що має обов’язково бути
- Сайт з портфоліо робіт
- Телефон з живою людиною, а не з автовідповідачем
- Відповідь на ваше звернення протягом одного дня
- Професійно оформлений бриф
- Особистий менеджер вашого проекту
- Адекватні терміни реалізації, без обіцянок зробити все за ніч
- Погодинна тарифікація роботи фахівців в кошторисі
- Мінімум три ідеї креативів на вибір
Шукайте своє по духу креативне агентство та нехай творчість допомагає бізнесу зростати.