Магазин з реалізації товарів широкого вжитку — це надзвичайно конкурентний бізнес. Багато комерсантів-конкурентів намагаються отримати прибуток завдяки привабливим цінам та яскравим рекламним компаніям. Водночас, досягти успіху на такому ринку все ж можливо без надзвичайних інвестицій у рекламу. Серед таких шляхів — ефективне управління магазином і впровадження цифрових технологій для реалізації та обліку товарів.

Одна із складових успішної комерційної діяльності — створення і експлуатація автоматизованої системи для реалізації товарів. У складі такої системи є обов’язкового програма для магазину, що фіксує наявний товар, знає про залишки на складі та інформує про рух товарів у фірмі. Крім програмного забезпечення система має і розгалужену периферію для обслуговування клієнтів та надання об’єктивної інформації про роботу бізнесу як власнику, так і менеджменту магазину.

Базові складові автоматизованої системи

До основних елементів автоматизованої системи додають крім комп’ютера, розширену або звичайну периферію:

  • чековий принтер, що працює за технологією термодруку;

  • спеціалізований швидкісний сканер для штрих-кодів;

  • електронні ваги, що передають інформацію про вагу для розрахунку чека.

Як працює програмне забезпечення для автоматизованої системи реалізації товарів?

Програмне забезпечення для роботи із автоматизованою системою підтримує роботу із одним з популярних видів операційної системи — Windows або Android. Тобто встановлення можливе на існуюче обладнання або програми інсталюють на придбане. Ідеальна схема роботи таких систем — використання сенсорного терміналу, що сполучає в собі мікрокомп’ютер та систему управління периферійним обладнанням. Таким чином компактна і енергетично малозатратна система має високу автономність і надійність.

Після підключення до існуючих каналів комунікації, автоматизована система може передавати дані у віртуальний сервер. Там зберігатиметься база даних, яка має високий рівень стабільності та безпеки. А також зможе за лічені хвилини відновити роботу магазину із збереженням всіх попередніх даних. Відновити роботу магазин може у новому офісі або після форс-мажорних обставин — пожежі, вимкнення від електроживлення, аварії.

Важливий плюс таких систем — можливість швидкого масштабування та налаштування на потреби фірми. Автоматизована система може складатись із декількох автоматизованих місць для реалізації товарів або із декількох десятків чи навіть сотень касових місць. Важливе уточнення — система виконувати цю функцію однаково якісно і швидко та підтримуватиме бізнес підприємця та потреби покупця.