SMM

Для будь-якої компаніїї будуть корисними послуги з просування SMM. Ви можете замовити комплексне Smm просування від Woo Company. Це рішення може якісно повпливати на ваш бізнес, воно привабить нових клієнтів і зробить вашу компанію більш впізнаваною на ринку. Використовувати соц мережі для бізнесу - чудова ідея, якоу необхідно втілити у реальність, якщо ви хочете бути конкурентноспроможним. Комплексне просування в соціальних мережах (SMM) включає:

  • створення груп та сторінок у Facebook, Instagram, Youtube;
  • управління групами та просування по службі, а також допомога та навчання працівників;
  • цільова реклама.

Результати просування в соціальних мережах

Збільшення відвідуваності та позиції веб-сайту

Завдяки націленим оголошенням, групам та публікаціям буде збільшено кількість переходів у соціальні мережі на сайт та згадок. Це добре для SEO.

Збільшення охоплення цільової групи

Ваші потенційні клієнти та покупці не просто шукають і дізнаються про вас із реклами. Вони можуть проводити час у соціальних мережах, і саме тут ваші товари чи послуги можуть зацікавити їх.

Збільшення продажів і кількості клієнтів

За допомогою соціальних мереж ви можете залучити найбільш лояльних та зацікавлених покупців. Такі клієнти здатні залучити ще більше клієнтів завдяки рекомендаціям.

Як досягти хороших результатів у SMM:

  • аналізуйте одержувачів, створюйте стратегію, визначайте KPI;
  • створюйте групи та сторінки та наповнюйте їх змістом;
  • створіть контент-план. пишіть цікаві статті самостійно або з  допомогою копірайтерів;
  • налаштуйте та запустіть рекламу, налагодьте спілкування з користувачами;
  • аналізуйте, тестуйте та оптимізуйте витрати на рекламу;
  • проводьте конкурси, акції, дискусії, ситуаційний маркетинг;
  • щомісяця готуйте детальний звіт про виконану роботу та результати;
  • налаштуйте наскрізну аналітику, щоб ви могли побачити, що призвело клієнта від знання вашого бренду до покупки з різних каналів;
  • над вашим проектом повинна працювати повна команда: менеджер облікового запису, менеджер вмісту, дизайнер, тагретолог, менеджер спільноти, фотограф.