Пневматичні циліндри - це пристосування для лінійних переміщень робочих органів верстатів та інших механізмів. Конструктивно вони складаються з порожнистих гільз, всередині яких штоки здійснюють зворотно-поступальні рухи під впливом стисненого повітря. Для зниження ударних навантажень їх оснащують демпферами або гумовими кільцями. У великих циліндрах частина повітряної маси штучно відсікається і утилізується через дроселі. Модифікацій дуже багато і будь-яку з них у Львові можна придбати ось тутhttps://sprenergo.com.ua/pnevmotsylindry/. Клікайте по посиланню. Розібратися з номенклатурою допоможуть компетентні менеджери торгового підприємства.

Про нюанси вибору

За принципом функціонування розрізняють пневмоциліндри з одностороннім і двостороннім дією. Перші з них мають по одному впускного отвору і здійснюють корисну роботу тільки в одному напрямку, в той час як двосторонні модифікації, що мають впускні отвори по обидва боки, працюють в двох напрямках.

За кількістю кінцевих положень поршня їх ділять на:

  • двопозиційні, тобто, з двома крайніми фіксованими позиціями;
  • багатопозиційні, які фіксують робочі органи в різних положеннях щодо двох крайніх позицій.

Залежно від цільових призначень вузлів конструктивні елементи виготовляються в самих різних варіантах. Наприклад, характерною особливістю виконавчих пристроїв з прохідними (двосторонніми) штоками є порівняно висока стійкість до бічного вектора навантажень. Це досягається за рахунок кріплення штоків в двох точках, розташованих один від одного на великих відстанях.

Циліндри з захищеними від провертання штоками застосовуються, коли безпосередньо до них кріпиться інструмент. Максимально допустимий крутний момент обмежують спеціально нанесені плоскі фаски, які чіпляються за направляючий елемент. Іноді для захисту від провертання корпусу циліндра, а також для економії монтажного простору застосовується плоска конструкція зі сплющеною до овальної форми гільзою.

Якщо потрібно при збереженні діаметра гільзи збільшити зусилля, застосовується тандем-циліндр, що складається з двох поздовжньо суміщених циліндрів із загальним штоком. За рахунок одночасної подачі тиску в порожнині обох циліндрів зусилля на штоку збільшується майже в два рази.

Для визначення поточної позиції циліндра використовуються спеціальні магнітні кільця, що дозволяють електромагнітним датчикам фіксувати факт знаходження штока в заздалегідь заданому положенні.