Локальне пошукове позиціонування вимагає ретельної роботи, яка в багатьох випадках виконується неправильно. Однак, якщо його стратегії правильно застосовувати, можна отримати конкурентну перевагу над іншими компаніями в нашому секторі. У SEO-агентстві Optima Design знають весь потенціал, який має геолокаційне позиціонування для компаній, які мають фізичне місцезнаходження, тому вони пояснюють, що потрібно знати про місцеве SEO та чому потрібно вже повинні застосувати це у своєму онлайн-проекті. Вони пропонують https://optima-design.pro/lokalne-seo-prosuvannia/ сайтів.

Що таке локальне SEO?

Локальна пошукова оптимізація — це набір методів, включених до позиціонування пошукової оптимізації, які спрямовані на підвищення видимості вашого веб-сайту для пошукових запитів, які здійснюють користувачі на основі їхнього географічного розташування.  

З чого почати роботу над локальним SEO?

  • Створення запису про компанію в Google My Business. Потрібно зареєструватися в Google My Business і підтвердити свій обліковий запис за допомогою коду, який буде надіслано на фізичну адресу. Після перевірки файлу просто треба заповнити його.
  • Треба зробіти NAP (ім’я, адреса, телефон).
  • Це одна з найважливіших речей у локальному SEO. Це буде персональна ідентифікація бізнесу в Інтернеті.
  • SEO на сторінці, оптимізоване для локального пошуку.
  • Оптимізація на сторінці, яку потрібно зробити, стосується представлення нашого місцезнаходження, у мета-тегах і в зміст сайту.
  • Треба вставити вбудовану карту Google Maps на веб-сайт.

Локальна пошукова оптимізація — це стратегічний процес, який зосереджується на зосередженні зусиль з оптимізації фізичних місцевих підприємств, тобто тих, у яких фізичний магазин є єдиною дійовою особою їхньої комерційної пропозиції.

Хто виграє від місцевого SEO і чому?

Коли комусь потрібні послуги агентства, найчастіше запитують «агентство поруч» або «агентство поруч зі мною». Більшість людей хочуть знайти найближчого агента для комфорту, який приносить можливість швидко доставити документи.

У більшості випадків у потенційного клієнта бренд «на голові». Однак зазвичай виконується пошук, щоб знайти «дилери в (назва міста)». Для покупця близькість до будинку є дуже вирішальним фактором через важливість післяпродажного обслуговування.

Ресторани. Ці підприємства отримують найбільшу вигоду від локального SEO завдяки миттєвому перегляду відгуків клієнтів і інформації про місцеву адресу, яка поширена на сторінках результатів пошуку (SERP).

Спеціалізовані медичні послуги. Коли хтось шукає лікаря, досвід підказує нам, що шукають «лікар поруч зі мною» або «лікар поруч зі мною». Більшість людей не хочуть їхати до лікаря на звичайну консультацію.