На якій косметиці працювати? Це питання актуальне як для салонів краси, які тільки-но відкрилися, так і для підприємств, які існують на ринку тривалий час і вирішили змінити звичну марку. Як власнику салону краси вибудувати роботу, щоб отримати максимум інформації та зробити правильний вибір, дізнайтеся на сайті компанії Kodi Professional.
Де збирати інформацію про косметичні бренди?
Обов'язково моніторьте ринок у районі розташування салону краси, в радіусі щонайменше 1 км від вашого підприємства.
- Неодмінно потрібно обдзвонювати конкурентів, використовуючи «промисловий шпигунство» - наприклад, можна говорити «Переїхав у ваш район, вибираю салон, де хотів би стати клієнтом. Розкажіть, на якій косметиці працює перукарня, косметолог і т.д.».
- Обов'язково отримаєте прайс на послуги - там також часто прописується марка косметичних засобів.
- Виявляйте потреби клієнта. Йому завжди важливо, щоб послуга була надана якісно, волосся, нігті, шкіра залишалися здоровими, а ціна відповідала якості заявленої косметики. Відштовхуючись від того, що хоче ваш клієнт, вибирайте і косметичні марки.
- Завітайте до кількох косметичних виставок. Якщо власник салону мешкає у великому місті, то відвідати їх корисно у максимально великій кількості.
Але якщо ви - директор салону, скажімо, в Одесі, то їхати до Києва, щоб зібрати інформацію про професійні бренди, немає сенсу. Винятком може стати лише бажання знайти ту косметику, яка у вашому місті не представлена, та надавати послуги на цій косметиці. Таким винятком може стати професійна косметика від Kodi Professional. Рекомендується також зробити огляд інтернет-сайтів виробників та постачальників косметики, крім того:
- вивчить огляди косметичних засобів на професійних сайтах;
- поговоріть з косметологами та стилістами на форумах, семінарах, як особисто, так і за допомогою інтернету.
Ваші колеги з інших міст, не будучи вашими локальними конкурентами, охоче поділяться досвідом і розкажуть про багато підводних каменів.
Що враховувати при виборі косметичного бренду?
За основу вибору бренду завжди беріть рівень вашого салону краси та рівень цін на послуги. Будь-який підприємець, який вирішив відкрити салон краси, прагне отримати прибуток, тому ваш основний пріоритет у цьому питанні - ціноутворення, їм потрібно займатися перш за все. Частка косметики в ціні на послугу не повинна перевищувати 25%, щоб ця послуга була рентабельною та окупалася, від цих показників залежить і вибір косметики. Також потрібно розуміти, що клієнти вашого салону, як і ви черпають інформацію в інтернеті, і їм доступні ті ж професійні сайти та форуми. Тому в салон краси чи косметологічну клініку бізнес чи VIP-класу не можна залишити економ-бренд, оскільки клієнт цілком логічно вирішить, що його тут дурять. І навпаки, в салоні економ-класу, де ціни на послуги низькі, недоцільно ставити дорогу косметику, як би не переконував вас майстер, що в цьому випадку клієнтів побільшає, і прибутку буде в рази більше. Порахуйте самі: вартість фарби (або ін'єкція у косметолога) складає 50-60% вартості послуги, плюс 40% піде на зарплату майстра, на рекламу, оренду, адміністративні та господарські витрати. Тому 10%, що залишилися, навряд чи вистачить, а власник салону в даному випадку піде в мінус, займаючись, по суті, благодійністю.