Жіночі парфуми – засіб самовираження і частина повноцінного образу. Неправильно підібрані, вони можуть викликати почуття неприйняття і навіть головний біль, тоді як найпридатніші тішать довгий час. На парфумерному ринку існує багато домислів про те, що дорогі зразки є якіснішими за дешевші, тестери відрізняються від оригіналу, натуральні інгредієнти для створення композиції завжди є кращими за синтетичні. Які твердження із поширених відповідають дійсності, які – ні, ми пропонуємо перевірити.
1.Ціна парфумів гарантує якість
Обирати запах слід, ураховуючи не тільки ціну, але і те, наскільки він вам подобається. Дуже дорогий аромат зі значним цінником може вам не пасувати, тоді як варіант за більш прийнятну плату приємно розкриється на шкірі.
Ціноутворення парфумерної продукції залежить не тільки від якості та унікальності компонентів, але і від вартості пакування, рекламної кампанії. Якщо не брати до уваги нішеві зразки, видані в одиничному екземплярі та розраховані на поціновувачів, на вартість кінцевого товару композиція впливає меншою мірою, ніж маркетинг.
2. Хімія завжди програє натуральним інгредієнтам
Сучасні аромати складаються із синтетичних і природних компонентів. Зумовлено це тим, що вміст ефірної олії у деяких натуральних рослинах обмежений, видобути її неможливо. Наприклад, ноту конвалії створюють тільки хімічним шляхом.
Щодо амбри, яка утворюється у травній системі кашалота і використовується для фіксації запаху на шкірі, то в Євросоюзі, США та Австралії вона заборонена. Заради її видобутку треба вбити тварину, що суперечить закону гуманності. Єдиний вихід – шукати шматки речовини у воді, підібрати їх на березі (шанси на успіх малі) або здобути продукт штучним шляхом.
Попри те, що останнім часом з'явилася так звана «100% натуральна парфумерія», у її складі все ж таки є мінімальна кількість штучних добавок для кращого «звучання» композиції та підтримання стійкості.
3.Парфум у флаконі й тестері різний
Це міф. Іноді покупцям здається, що у тестері запах більш концентрований, проте це не більше, ніж омана. Крім того, подібне відчуття пов'язане з тим, що у бутику аромат наносять прямо на блоттер – смужку паперу, тоді як оригінал розпорошують на шкіру. Духи містять безліч компонентів, які на штучному матеріалі зовсім не звучать. До них відносять амбру, синтетичний мускус, лабданум та інші. Найбільш правильне рішення – наносити обраний варіант на шкіру і перевіряти, як він розкривається протягом доби.
4. Парфуми мають обмежений термін придатності
За законом косметику не можна продавати без зазначення терміну придатності. Якщо духи прострочені, то ними дозволено користуватись. Інакше як пояснити, що вінтажні зразки існують у первозданному вигляді десятки років!
Сучасні флакони заповнені рідиною під тиском, вона захищена від контакту із повітрям. Головне, правильно зберігати улюблені парфуми: тримати якомога далі від сонячних променів і вологи, уникати різкого перепаду температур. Холодильник або ванна кімната – непридатне місце для парфумів. Коробка та темний кут шафи – ось і все, що потрібно для збереження якості композиції.
5. Духи наносять лише на шкіру та розпорошують перед собою
Насправді варіантів безліч. Аромат наносять туди, де він краще розкривається: на шкіру, волосся і шарф. Єдине попередження: навіть прозорі рідини можуть залишати плями на світлому одязі!
Наносити парфуми також можна різними способами: розпорошувати перед собою і входити у «хмару», поміщати на точки пульсу – зап'ястя, згин ліктя, мочки вух і навіть під коліно. Температура у цих місцях вище, що сприяє розкриттю композиції.
Насамкінець порада: якщо ви не відчуваєте аромату, це не говорить про те, що він вам підходить. Цей факт – свідчення того, що ваші рецептори «наситилися», вилучили запах із загальної парфумерної палітри, щоб він не заважав.
Успіхів у пошуках тих самих заповітних парфумів!