Рекламні листівки - основний продукт, використовуваний в маркетингу. Залежно від формату, типу паперу, графічного дизайну, це може бути разова інформація, що надається на вулиці, або елегантна папка з пропозицією компанії для ключових клієнтів. Це пов'язано з тим, що листівка може бути формату A6 на тонкому папері вагою 130 г, а також на жорсткому папері вагою 300 г (крейдяний або флеш-крейда) в форматі A3, складеному навпіл до формату A4.
Роздруківка листівок
Щоб замовити листівки, виберіть відповідні параметри і відправте свій проект. Інформацію про підготовку проекту до друку і макет стандартних листівок ви можете знайти на сторінках окремих продуктів компанії «КопіБум». А друк флаєрів буде виконаний швидко та якісно.
Залежно від тиражу листівок виготовлення здійснюється по цифровій або офсетній технології.
Обидві технології друку в даний час забезпечують дуже високу якість. Різницю можна побачити лише в проектах, що складаються з суцільних сірих елементів.
Цифровий друк чи офсет?
Виберіть цифровий друк, якщо:
- друкуєте невеликі тиражі;
- хочете швидку доставку;
- потрібна персоналізація;
- потрібні листівки нестандартного розміру.
Виберіть офсетний друк, якщо:
- друкуєте велику кількість однакового дизайну;
- хочете низьку ціну за штуку (навіть якщо вибираєте двосторонній друк);
- не потрібна персоналізація або додаткові доопрацювання.
Сучасні поліграфічні компанії друкують односторонні і двосторонні листівки.
Можливі різні способи їх складання, а також комбінування різних видів обробки. Складання доступно для роздруківок в різних форматах.
Від чого залежить час і вартість друку листівок?
Ціни і терміни доставки залежать від:
- кількості штук;
- кількості проектів;
- обраної технології друку;
- розміру (формату);
- типу паперу (найпопулярніший і найдешевший - 130 г);
- обробки (перфорація, персоналізація ...);
- додаткових послуг (наприклад, розробка логотипу компанії).
Час друку завжди відраховується від остаточного затвердження графічного дизайну і оплати замовлення.
Застосування листівок
Фірма може виконувати великі і дрібні замовлення для бізнесу і індивідуальних клієнтів, неурядових організацій та органів державного управління.
Листівка може мати різні застосування:
- брошури компанії;
- актуальна пропозиція для клієнта;
- запрошення;
- вкладки меню;
- партійні програми;
- керівництво для користувача;
- квитки;
- купони;
- рекламна вкладка для книг;
- листівки.