Існує багато розмов про позиціонуванні сайту, але насправді ця область все ще сповнена міфів.
Позиціонування має бути обережним
Давайте почнемо статтю попередженням. Якісна розробка сайту та діяльність SEO повинна проводитися в плановому порядку, обережно. Краще діяти повільно, але неухильно, ніж отримати швидкий ефект, який закінчиться тим, що пошукова система позначить сторінку як таку, що використовує методи для маніпулювання алгоритмом.
Чітко визначені цілі
Уже на старті, перш ніж виконувати будь-які дії, включаючи SEO аудит, необхідно визначити мету. Це для підвищення трафіку? А може кількість відвідувань не є важливою, мова йде про досягнення певної ніші, невеликої, але ідеально конвертованої? Цілі можуть бути дуже різними, та їх безперечно необхідно встановлювати, завдяки цьому ви можете визначити чи позиціонування буде правильною формою просування, оцінити, яка стратегія дій буде найбільш оптимальною, щоб можливі прибутки були якомога вищими. Саме завдяки цьому легше встановити бюджет, який не перевищує фінансові можливості, а з іншого боку не потрапляє в пастку надто низького бюджету, який не дозволяє ефективно інвестувати. Позіционери-новачки часто діють дуже обережно або занадто агресивно, тому їх краще уникати. Замість цього краще звернутися у SEO-агентство тут, яке пропонує просування сайтів, маючи досвід роботи над різними проектами.
Аудит, його оптимізація впливають на результат
Встановивши мету, можна почати аудит. Він оцінює сильні та слабкі сторони, пов'язані з дизайном, включаючи:
- архітектуру;
- швидкість роботи;
- адаптацію до мобільних пристроїв;
- легкість сканування, індексації пошукових роботів Google.
Процес не обмежується тільки технічними питаннями. Він також повинен включати оцінку контенту. Наприклад, якщо компанія працює в основному на місцевому рівні, варто упевнитися, що у зміст включено назву міста. Навіщо? У разі локального пошуку, вона буде часто додаватися до потрібних фраз.
Аналіз конкуренції. Завдяки цьому ви можете отримати багато інформації та ідей про те, де можна отримати посилання і які потенційні ніші одержувачів заслуговують на увагу.
Довіра до бізнесу
Варто переконатися у наявності контактних даних компанії на сайті, це впливає на оцінку її достовірності. Практика показує: деякі клієнти намагаються знайти інформацію про компанії, додаючи до назви в Google анотацію, наприклад, «телефон». Крім того, для просування сайту в інтернеті варто також створити візитну картку Google Maps, щоб у веб-ресурсу була можливість відображатися на картах, які іноді з'являються в результатах пошуку (зазвичай з назвою міста).
Позиціонування має включати кількість посилань
Ви обов'язково повинні подбати про отримання високоякісних посилань, які безпосередньо впливають на рейтинг ресурсу. Важливо - вони не можуть бути «сміттєвими», а повинні розміщатись на високоякісних сторінках, переважно в цінному контенті.