30 листопада під час засідання виконавчий комітет виділив 2 млн 357 тис. 662 грн за Програмою соціального забезпечення та соціального захисту населення Полтавської міської територіальної громади «Турбота» на 2023 рік.
Кошти виділили:
– для виплати матеріальної допомоги шести родинам на поховання осіб по 10000,00 (десять тисяч) гривень кожній родині (за зверненнями) - мешканцям громади, на загальну суму 60000,00 (шістдесят тисяч) гривень;
– для виплати одноразової матеріальної допомоги чотирнадцяти – мешканцям громади, по 2000,00 (дві тисячі) гривень кожному, за зверненнями, на загальну суму 28000,00 гривень;
– для виплати матеріальної допомоги чотирьом членам сімей (за зверненнями) – мешканцям громади, по 10000,00 (десять тисяч) гривень кожному, на загальну суму 40000,00 гривень;
– для матері дитини (за зверненням) – мешканці громади, в розмірі 5000,00 гривень;
– матеріальну допомогу матері дитини у розмірі 3000,00 гривень (за зверненням) - мешканці громади;
– на загальну суму 80000,00 гривень для виплати одноразової матеріальної допомоги двом родинам на лікування дітей (за зверненнями батьків, опікунів або піклувальників) та поданням Департаменту охорони здоров’я – мешканцям громади, по 40000,00 гривень кожній родині;
– для виплати одноразової матеріальної допомоги особі, якій у 2023 році виповниться до Дня народження (за зверненням) – мешканці громади, у розмірі 3000,00 гривень;
– на загальну суму 1772000,00 гривень для виплати одноразової матеріальної допомоги мешканцям громади за особистими зверненнями відповідно до Положення про порядок надання матеріальної допомоги;
- матеріальну допомогу громадянці на лікування доньки (за зверненням) – мешканці громади у сумі 100000,00 гривень;
– для виплати одноразової матеріальної допомоги матері для реабілітації дитини (за зверненням) – мешканці громади загальною сумою 19862,00 гривні;
– матеріальну допомогу прийомним батькам і батькам-вихователям прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу, які функціонують на території Полтавської міської територіальної громади, для придбання додаткових альтернативних засобів живлення, обігріву приміщень та приготування їжі, загальною сумою 246800,00 гривень.