Веденню бізнесу необхідно приділяти багато часу. Недостатньо відкрити свою справу і щось робити для її підтримки. Підприємець повинен постійно навчатись, втілювати новітні технології, організувати інформаційну підтримку. В сьогоднішніх реаліях крім реклами, яка, як відомо, є рушієм прогресу, доступні такі способи заявити про свою справу, як соціальні мережі та блоги. Великою помилкою буде недооцінити їх значення і вплив на цільову аудиторію.

Практично кожен підприємець, який виробляє, продає товар або надає послуги, сьогодні має власний сайт. Та із-за великої конкуренції покупці та клієнти не завжди можуть його знайти. Тому варто завести спеціальну стрічку в декількох соцмережах — Фейсбуці, Телеграмі, Інстаграмі, а ще — створити блог для бізнесу, ведення якого не займає багато часу, але дає дуже привабливий результат в приверненні уваги потенційних клієнтів.

Особливості бізнесового блогу

Блог — це свого роду маркетингова стратегія, яка робить бізнес більш помітним в інтернеті. Він служить для того, щоб розповідати світові, чим ви займаєтесь, рекламувати свою продукцію та послуги, повідомляти новини, ділитися успіхами та аналізувати невдачі. У блозі можна розповідати не тільки особисто, а надавати його сторінки своїм партнерам, постити цікаві дописи інших блогерів (з їх дозволу), розповідати про вдалий досвід відомих бізнесменів, вести навчальні курси. Змістовний блог допоможе збільшити аудиторію користуючись такими можливостями:

  • залучати трафік на сайт через видачу в Гуглі;
  • надавати контент для соцмереж — користувачі будуть самі ділитися цікавими дописами у своїх стрічках, що помітно розширить аудиторію;
  • блог надає можливість перетворювати трафік в ліди, тобто заохочує підписників заходити на цільові сторінки сайту та реєструватися там, тому обов'язково треба розміщувати заклики до дії;
  • регулярні дописи в блозі ведуть до довгострокових результатів: якщо відвідувач буде бачити цінні рекомендації, інструкції для власної справи — він стане постійним підписником, а значить, потенційним клієнтом;
  • регулярні публікації підвищують ранжирування в Google, його алгоритм буде частіше показувати сайт в пошуку і підніме його вище у видачі.

Треба пам'ятати, що з часом трафік на блог буде тільки збільшуватись. Кожна публікація буде довгий час видаватись користувачам, частина з них перейде прочитати те, що його зацікавило, а звідти частина перейде на сайт. Це підіймає рейтинг і покращує індексацію.

Декілька корисних рекомендацій для успішного ведення блогу

По-перше, дописи в ньому повинні бути регулярними. Необов'язково робити їх кожен день, достатньо 1-2 на тиждень. Це покаже пошуковим алгоритмам, що ресурс активний і його треба підтримувати.

По-друге, обов'язково треба зробити кнопку «Поділитися». Читачі будуть розповсюджувати цікаву для них інформацію в соцмережах і знайомити з вашим бізнесом нову аудиторію.

І третє. Постійне створення корисного для цільової аудиторії контенту робить його власника авторитетом в її очах. А це приводить до рекламування товарів чи послуг серед свого оточення.