Газорозподільний механізм (ГРМ) є одним з ключових елементів будь-якого двигуна внутрішнього згоряння. Саме він відповідає за своєчасне відкривання та закривання клапанів, дозволяючи двигуну безперебійно виконувати свої основні функції. Несправність модуля може мати вкрай серйозні наслідки, тож заміна ГРМ завжди повинна бути своєчасною та з урахуванням всіх рекомендацій виробника.

Коли потрібна заміна ГРМ

Заміна ГРМ зазвичай необхідна після пробігу автомобіля в межах 60000-100000 км, залежно від типу двигуна та умов його використання. Крім того, варто звернути увагу на такі симптоми, як сторонні шуми з мотору, його нерівна робота чи збільшення витрат палива, що зазвичай вказують на необхідність заміни. Своєчасне звернення до сервісу допоможе уникнути серйозних несправностей, зберігши двигун від зайвих проблем.

Як проходить заміна – основні етапи

Безпосередньо сам процес проходить в кілька етапів, а саме:

  • Демонтаж старого ременя (ланцюга). Спочатку необхідно демонтувати ті елементи, що перешкоджають доступу до ГРМ.
  • Перевірка роликів і натягувача. Після демонтажу всі супутні компоненти перевіряються на предмет зношування.
  • Установка ременя (ланцюга). Новий компонент розміщується строго за мітками для правильної синхронізації системи.
  • Регулювання натягу. Після встановлення нового ременя чи ланцюга виконується точне регулювання його натягу.
  • Перевірка синхронізації. На завершальному етапі проводиться тестування системи з її налаштуванням за потребою.

Заміна ГРМ – доволі складний та відповідальний процес, що вимагає професійного підходу. Адже найменшої помилки тут достатньо для виникнення серйозних проблем в майбутньому, тож ризикувати не варто. Краще довірити роботу професіоналам, здатним навіть в найбільш складній і нестандартній ситуації гарантувати потрібний результат.