Для популяризації товару чи послуги, підвищення репутації компанії та створення позитивного образу в очах потенційних клієнтів використовують різноманітні маркетингові механіки. Однією з найстаріших та найнадійніших є SMS-розсилка. Вона досі не втратила своєї актуальності, незважаючи на швидкий розвиток технологій.
Що таке СМС-розсилка?
Цей спосіб передбачає передачу інформації по мобільній мережі, а не через Інтернет, як у багатьох інших варіантах. Це більш надійний метод, адже багато хто не звертає уваги на множинні повідомлення у Вайбері або Телеграмі.
Для отримання інформації достатньо бути підключеним до мобільної мережі, тому можна охопити всі категорії населення, включаючи дітей та людей похилого віку. Багато хто з них не має доступу до Інтернету, зате розсилку за номером телефону відкрито будь-якої миті.
Є кілька різновидів:
- Інформаційні. Корисні нагадування, що не мають відношення до реклами. Наприклад, нагадування про накопичені бали, запис на прийом, зміну розкладу.
- Рекламні. Привабливі пропозиції, у тому числі про акції, знижки, персональні пропозиції. Вони можуть включати знижковий купон або промокод.
- Технічні. Оповіщення клієнта про інформацію, пов'язану з використанням сервісу. Наприклад, логін та пароль, прибуття таксі, доставка товару.
Якщо користувач поза мережею, то повідомлення він отримає після увімкнення телефону. Автоматична СМС-розсилка спростить використання послуг, підвищить довіру клієнтів та допоможе зібрати зворотний зв'язок.
Переваги SMS-розсилок
Вони належать до маркетингових каналів зв'язку. При цьому не втрачають своєї актуальності завдяки сильним сторонам:
- Високий відсоток відкриття. Оскільки компанії переважно перемістилися в месенджери, СМС відкривають у 75-80% випадків.
- Надійність. Повідомлення у 100% випадків сягає одержувача, оскільки покриття мобільної мережі набагато ширше, ніж в Інтернету.
- Швидкість зв'язку. Більше половини користувачів побачать інформацію за 2-3 хвилини після відправки.
- Простота. Для зв'язку з потенційним клієнтом не потрібне встановлення спеціальних програм, вчинення додаткових дій, лише відкрити СМС.
- Відсутність сортування. Наприклад, е-мейл може потрапити до папки "Спам" і ніколи не постати перед очима одержувача, а з СМС такого статися не може.
- Короткий формат. Надіслати довге повідомлення не вийде (до 70 символів), тому потенційний покупець отримує лише важливу інформацію.
- Дочитування. З тієї ж причини рекламу завжди дочитують до кінця, не втрачаючи привабливості пропозиції.
Звичайно, організація СМС-розсилки трохи дорожча, ніж Інтернетом. Також немає можливості досконало вивчити відсоток відкриттів та відгуків у конкретній маркетинговій кампанії. Але загалом відсоток становить понад 75%, тому результативність методу безсумнівна.
Як замовити СМС-розсилку?
Доручити відправлення повідомлень можна мобільному оператору або респектабельному сервісу, який спеціалізується на подібних послугах. Мобільний оператори мають готові бази номерів та здатні організувати процес, але просять трохи більше за кожне СМС.
Програма розсилки SMS управляється безпосередньо замовником. Що для багатьох набагато зручніше. Весь список послуг представлений одним списком, тому можна вибирати в довільному порядку і налаштовувати автоматичне відправлення. З переваг виділяють таргетоване налаштування та можливість синхронізувати з сайтами, програмами чи системами.