Сьогодні практично кожен дорослий та дитина має мобільний гаджет. Смартфон, звичайний кнопковий телефон, планшет, айпад або ноутбук дозволяє спілкуватися зручним каналом зв'язку з рідними, близькими, друзями для відпочинку, підтримки відносин, навчання та роботи. Найпершим та найпоширенішим способом спілкування, який залишається актуальним і сьогодні, є sms листування. У повідомленні можна не тільки поцікавитись про потрібне, а й поділитися своєю інформацією без обмежень місця, часу, статусу чи наявності дорогого смартфона (спілкування через соцмережі потребує регулярного підключення до мережі).
Актуальність смс для спілкування та підтримки зв'язку започаткувало для просування та підвищення затребуваності бізнесу. Сервіс смс розсилки допомагає малому, середньому та великому бізнесу, приватним підприємцям та будь-якій іншій сфері діяльності залучити потенційних клієнтів та підтримувати зв'язок із уже існуючими. Відправка смс допомагає брендам, компаніям постійно перебувати в полі зору своєї цільової аудиторії, повідомляти про зміни, нововведення, переваги, акції, тощо.
Розсилка повідомлень: кому, як і чому
SMS розсилка - чудовий спосіб просунути торгівлю, підвищити рівень продажу та затребуваність бренду. З її допомогою до клієнта доноситься потрібна інформація, під рукою завжди можливість зробити дзвінок або замовлення онлайн (в смс вставляється посилання або інша кнопка, яка за підтримки Інтернет-з'єднання перенаправить на потрібний сайт), дозволяє завжди бути на увазі і тим самим нагадувати про себе.
Розсилки повідомлень мають безліч переваг:
- швидко та просто;
- номер телефону один, а облікових записів і поштових скриньок може бути кілька;
- мобільний телефон 24 години на добу під рукою, не потрібне інтернет-з'єднання;
- висока ймовірність відкриття повідомлення;
- широка цільова аудиторія;
- максимальна конкретність (місткість смс 140 символів - текст короткий, вміщує лише корисне та потрібне, нічого зайвого)
- можна надсилати повідомлення з геолокації;
- порівняно недорогий спосіб просування бізнесу;
- простий аналіз результатів - співвідношення відправлених sms з кількістю послуг або товаром, що скористалися.
Незначні, але мінуси, розсилки смс - можна відправляти вже існуючим клієнтам (або по геолокації конкретної місцевості), немає можливості розмістити презентації, красиву картинку або логотип компанії, щоб клієнт не відписався від розсилки важливо дотримуватись частотності повідомлень.
Розсилка за номерами телефонів: особливості процесу
Надіслати смс просто, але як це зробити швидко та просто на певну категорію людей чи цілу клієнтську базу? Для цього існують спеціальні програми та сервіс смс розсилок.
Клієнтська база з'являється при зверненні користувача в організацію - при відкритті рахунку в банку, при покупці або отримання знижки, при реєстрації.
Складаючи ефективне та зручне розсилання смс, враховуйте:
- говоріть тільки про суть і жодну зайву інформацію;
- додайте адресу, номер телефону, посилання для швидкого переходу на сервіс;
- цільову аудиторію;
- час (часовий пояс клієнта);
- обмежте час дії пропозиції;
- грамотно використовуйте емодзі.
Розсилка смс від імені компанії може бути через оператора зв'язку, через спеціальні послуги та системи. Надсилання повідомлень у великій кількості від організатора повинно обов'язково мати дозвіл та технічні можливості.
Бажану ефективність для просування будь-якого бізнесу може принести комплекс послуг - розсилка смс, в соцмережах, на електронну скриньку, push-сповіщення, а також наявність власного веб-ресурсу.